fredag 8 juli 2011

Fashion onboard! ( med Lina Dahl )

Här kommer fashion on board med the one and only Lina Dahl!
ombord på S/Y Circe så kommer Mari, Hanna, Johan och jag ( och gäster ) visa vad för någon fashion vi har ombord.
Här kommer pappa Johan med en förvånads värd snygg outfit,
                              Rosa BILLABONG tröja med va vi (jag)på fashion ombord
                                            tror är ett par sönder klippta jeans!

Anna-Karin (våran gäst)  Slår till med en pösig outfit
                                                     snygga gråa byxer och en söt vit blus! :O

Mamma Mari kör en randig tröja och rosa shorts, nog det
                                                              enklaste vi har här ombord på S/Y Circe

Hanna i sin signaturliga elegans, En Söt tiger tröja med Marin blå
                                            racemarin Shorts, väldigt snyggt!

Till sist men den mista ombord på Circe!
Jag LINA DAHL men min eleganta, North bay sunshineclub tröja
                                                      Och mina snygga jeans shorts!


Det var allt för denna gång, Fashion onboard med mig Lina Dahl!

// Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar